Skip to main content

De Stichting Smart Living Society wordt mede mogelijk gemaakt door diverse partners die ondersteuning bieden aan het jaarlijkse programma.  De Smart Living  Society doet dit onder andere door:

  • Het uitbrengen van de Smart Living Monitor. Dit rapport komt tot stand door de samenwerking van GfK en de Smart Living Society. Het geeft uitgebreide inzichten naar behoefte, gebruik en toekomstige wensen van Smart Home oplossingen. Het rapport laat in detail inzichten zien in wat de consument beweegt en wat ze tegenhoudt in het kopen van Smart toepassingen.
  • Het organiseren van seminars, live events, werkgroepen en andere netwerk events waarin diverse onderwerpen rondom Smart Living ter discussie worden gesteld en kennis wordt vergroot.
  • Korting op eigen advertentiecampagne bij samenwerkende uitgevers/titels.
  • Het lidmaatschap geldt steeds voor 1 jaar en is gelijk aan een kalenderjaar (januari t/m december).
  • De stichting  Smart Living Society heeft geen winstoogmerk.

 

Er zijn drie verschillende partnerschappen:

PREMIUM partner:

  • GfK monitor
  • Input voor GfK monitor
  • Premium partner bijeenkomsten (gemiddeld 2x per jaar)
  • Reguliere bijeenkomsten (gemiddeld 4x per jaar)
  • Korting op Media-uitingen bij partners
  • Sturing in onderwerpen en deelname bij separate werkgroepen
  • Mogelijkheid als Keynote spreker

Lidmaatschapsbijdrage € 10.000, –  per kalenderjaar

 

BUSINESS partner:

  • GfK monitor
  • Reguliere bijeenkomsten (gemiddeld 4x per jaar)
  • Korting op Media-uitingen bij partners
  • Deelname aan separate werkgroepen
  • Mogelijkheid als Keynote spreker

Lidmaatschapsbijdrage € 5.000, – per kalenderjaar

 

KNOWLEDGE partner:

*Enkel bij lidmaatschap aangesloten branchevereniging (Premium partner) o.a. InRetail en Techniek Nederland

  • GfK monitor
  • Reguliere bijeenkomsten (gemiddeld 4x per jaar)
  • Werkgroepen

Lidmaatschapsbijdrage € 2.500, – per kalenderjaar